
Customer Story: VHE
Forp is very people-oriented, flexible and professional. The involvement is great and I notice that there is much more depth with them. They know how to get to the core quickly, they have empathy but at the same time they are definitely goal-oriented. They made a plan of action, a project approach and a proposal.

Creatieve en groene secundaire arbeidsvoorwaarden
Het aantrekken van de juiste professionals is in deze competitieve arbeidsmarkt voor veel bedrijven een uitdaging. Dit benadrukt het belang van secundaire arbeidsvoorwaarden voor professionals, bij het kiezen van een werkgever. Vooral nu, in tijden van krapte op de arbeidsmarkt, hebben werkzoekenden een goede onderhandelingspositie. De realiteit is dat je dan soms achter het net vist. Naast een goed salaris en uitdagende werkzaamheden, maken creatieve secundaire arbeidsvoorwaarden vaak het verschil. Deze extra voordelen maken het werk aantrekkelijker en helpen daarnaast bij het behoud van werknemers. Als werkgever heb je heel wat troeven in de hand. Heb je al eens gedacht aan deze creatieve secundaire arbeidsvoorwaarden?

Verbeter zelf jouw werkgeluk!
Lees hier de 15 tips van Forp hoe wij jou als werknemer vanaf vandaag willen helpen bij het verhogen van jouw werkgeluk. Werkgeluk…. wie moet daar voor zorgen? Uit onderzoek blijkt dat dit evenredig verdeeld is tussen werkgever en werknemer. Voor 50% ben jij zelf verantwoordelijk en de andere helft jouw organisatie.

Geef het werkgeluk van je medewerkers een boost
Werkgeluk krijgt steeds meer aandacht bij werkgevers. Een goede zaak, want ‘werkgelukkige’ medewerkers zijn productiever, vallen veel minder vaak uit, dragen bij aan een positieve werkomgeving en een succesvolle organisatie. In 2024 is het verbeteren van het werkgeluk belangrijker dan ooit. Maar…wat betekent het woord eigenlijk precies? En hoe kun je als werkgever of HR professional bijdragen aan het werkgeluk van jouw medewerkers? We geven je tips en inzichten!

Customer Story: Faam
‘So glad we found you! Flexible, involved and short lines of communication. Fast and good results.’ Not only a good match between Faam and the candidates, but also the right click between Faam and Forp. Bjorn Damen of Forp found the three consultants Gert-Jan van Poppel of Faam was looking for. Successful placements thanks to a personal approach.

Customer Story: Paradise Shaper
With a fresh cup of tea in hand, from the beautiful MELT building in Eindhoven, Paul Smilde enthusiastically shares his insights on the origins and mission of Paradise Shaper and leadership in the 21st century.

Hoe bind je medewerkers aan je organisatie? 14 tips!
Voor het succes van je organisatie zijn talentvolle en gemotiveerde medewerkers belangrijk. In deze tijd is het al een uitdaging om mensen binnen te krijgen, laat staan hen voor langere tijd te behouden. Het aantal vacatures is groot en hierdoor wordt het voor organisaties steeds lastiger om medewerkers te werven. Wil je talent behouden als werkgever? Dan is het zaak om medewerkers vanaf het begin te betrekken bij je organisatie. Hoe behoud je hen voor je organisatie? Hoe laat je zien dat je talent waardeert? In deze blog tips voor binding bij huidige en nieuwe medewerkers om ze zo te kunnen behouden.

De kracht van Forp
‘Onze klanten bepalen het succes en effect van onze dienstverlening en daarom vinden wij hun feedback belangrijk. Hier een aantal reacties en in de woordwolk samengevat de mooie woorden die zij noemden en die ons blij en trots maken.’

Customer story: Van der Ven Auto’s
Dennis van Dijk from Forp found the perfect HR manager for Van der Ven Auto’s within a month thanks to a personal approach. Forp’s tailor-made services and fast communication have contributed to the successful filling of vacancies and the growth of Van der Ven Auto’s.