
Het volledige personeelsbestand vernieuwd in 3 maanden
Een verhuizing van de NatuurApotheek zorgde ervoor dat binnen 3 maanden 27 nieuwe werknemers nodig waren voor het bedrijf.
Een verhuizing van de NatuurApotheek zorgde ervoor dat binnen 3 maanden 27 nieuwe werknemers nodig waren voor het bedrijf.
Wat is goed werkgeverschap en hoe kun je jezelf daarin onderscheiden? In dit artikel leer je hoe je als werkgever niet alleen aan wettelijke verplichtingen voldoet, maar ook een cultuur van groei en waardering creëert.
Forp vindt het belangrijk een organisatie te zijn waar mensen geïnspireerd worden en gelukkig zijn. Vertrouwen, transparantie, verantwoordelijkheid en vrijheid gaan hand in hand. Bij Forp zijn onbeperkte vakantiedagen dus zeker een droom die werkelijkheid is! Als jonge en eigentijdse HR- en recruitmentclub met een positief werkgeversimago willen wij een voorbeeld zijn voor medewerkers, klanten en relaties.
VHE kampte met hoge kosten door de afhankelijkheid van uitzendbureaus en de beperkte continuïteit die uitzendkrachten boden. Dit zorgde voor een lange inwerktijd en verhoogde kosten door een hoge uitstroom.
Het aantrekken van de juiste professionals is in deze competitieve arbeidsmarkt voor veel bedrijven een uitdaging. Dit benadrukt het belang van secundaire arbeidsvoorwaarden voor professionals, bij het kiezen van een werkgever. Vooral nu, in tijden van krapte op de arbeidsmarkt, hebben werkzoekenden een goede onderhandelingspositie. De realiteit is dat je dan soms achter het net vist. Naast een goed salaris en uitdagende werkzaamheden, maken creatieve secundaire arbeidsvoorwaarden vaak het verschil. Deze extra voordelen maken het werk aantrekkelijker en helpen daarnaast bij het behoud van werknemers. Als werkgever heb je heel wat troeven in de hand. Heb je al eens gedacht aan deze creatieve secundaire arbeidsvoorwaarden?
Lees hier de 15 tips van Forp hoe wij jou als werknemer vanaf vandaag willen helpen bij het verhogen van jouw werkgeluk. Werkgeluk…. wie moet daar voor zorgen? Uit onderzoek blijkt dat dit evenredig verdeeld is tussen werkgever en werknemer. Voor 50% ben jij zelf verantwoordelijk en de andere helft jouw organisatie.
Werkgeluk krijgt steeds meer aandacht bij werkgevers. Een goede zaak, want ‘werkgelukkige’ medewerkers zijn productiever, vallen veel minder vaak uit, dragen bij aan een positieve werkomgeving en een succesvolle organisatie. In 2024 is het verbeteren van het werkgeluk belangrijker dan ooit. Maar…wat betekent het woord eigenlijk precies? En hoe kun je als werkgever of HR professional bijdragen aan het werkgeluk van jouw medewerkers? We geven je tips en inzichten!
Faam had moeite om zelfstandig geschikte consultants te vinden. Nadat ze zelf niemand konden vinden, probeerden ze via een samenwerking met ons aan nieuwe consultants te komen.
Met een verse kop thee in de hand deelt Paul Smilde vanuit het prachtige MELT gebouw in Eindhoven, enthousiast zijn inzichten over het ontstaan en de missie van Paradise Shaper en leiderschap in de 21e eeuw.